Zweetrug

Ik ben een meisje van jaar en heb eigenlijk de laatste jaar erg veel last van overmatig zweten. Heb je last van overmatig zweten? Plus een overzicht van anti-zweet behandelingen.


Het grootste probleem zit hem nu aan mijn rug. Vroeger had hij een zweetrug , zat hij bij je op school en was hij pas rond het zesde lesuur opgedroogd. Hier en daar na de jaren in zijn gezelschap schiet hij je nog af en toe even door het hoofd: als je eigen rug na een stuk fietsen wat nattig is, die keer dat je een watervalletje zag in Zuid-Frankrijk, of als je .

Ik moet naar school min fietsen. Ik fiets dan op hoog tempo. Als ik dan op school aankom dan is mijn rug helemaal bezweet en dat kan je dan door mijn t-shirt heen zien. Er zit dan op mijn rug een grote natte vlek.


Het komt ook denk ik door mijn tas die ik op mijn rug heb, maar ook door mijn winterjas, . Overmatig zweten, of hyperhidrosis, veel mensen hebben er last van. Op deze pagina vind je informatie, tips en effectieve producten. Overactieve zweetklieren hebben vaak onder onderliggend probleem.


Zweetplekken worden zichtbaar op kleding.

Vanaf de eerste zweet ik al heel erg, eerst waren het alleen mijn oksels (nou ja, daar had ik het door). Als ik nu naar school fiets, als is het midden in de winter, of hartje zomer, het zweet loopt me . Ik hoop dat dit het juiste subforum is. Ik rij praktisch altijd met Camelbak (TNF Angstrom trailrunning tas) met de gebruikelijke spullen erin (water, eten, gereedschap, inklapbare zaag etc etc) en na nog geen kwartier fietsen heb ik al een natte rug. Zomers is dit hoogstens oncomfortabel maar vanaf de . Iedereen zweet, zweten is heel normaal. Maar wat is je overmatig zweet of last hebt van nachtzweten?


Dan is er vaak meer aan de hand. Kletsnatte zweetrug , geen tijd voor ontbijt. Lees meer over de oorzaken. Oké, ik heb dus een enorm probleem, sociaal dan. Ik ben de enige die er erg last van heeft, ook op redelijk warme zomerdagen . Wanneer zweten als onaangenaam ervaren wordt noemen we het overmatig zweten.


Ik hoef maar een jas aan te hebben terwijl het nul graden is buiten, staat toch het zweet op mijn rug. Ik zit binnen en heb het. Ik heb heel veel last van overmatig zweten. Niet alleen een beetje onder de oksels, maar ook bij mijn liesen, borsten en bilnaad.


En dat alleen als ik even ga shoppen of uitgebreid boodschappen ga halen.

Via de huisarts heb ik bij de apotheek een middeltje voor mijn oksels . Echo from desktop or your mobile device. Stefan was namelijk bijna klaar met zijn opleiding, toen hij kanker kreeg. En zodra hij na maanden chemo weer klaar was om kontjes te schoppen, was de opleiding opgeheven. Gelukkig kon hij al zijn .

Reacties

Populaire posts van deze blog

Rapid pane dubbel glas

Gordijnrails schuine wand

Lood aanbrengen in bestaande gevel